Translator

Pomocna dłoń :)

Jeśli masz problem z nabyciem / zdobyciem którejś z opisywanych przeze mnnie książek - napisz do mnie maila (archeoexpert@wp.pl). Spróbuję Ci pomóc!

środa, 28 września 2011

Niespodzianka 1

Witam!

Mam dla Was małą niespodziankę. Kilka dni temu napisała do mnie Weronika / Weraph (z bloga Koraliki tudzież), której bardzo spodobał się ten blog oraz jego idea przybliżania różnych książek craftowych szerszej rzeszy odbiorców. W związku z tym, że sama też zamierzała założyć podobny, ale doszła do wniosku, że powielanie bytów może nie być dobrym rozwiązaniem, ku czemu i ja się przychylam - doszłyśmy do wniosku, że połączymy nasze siły i od dziś, na blogu Książkowo - Craftowo pojawiać się będą recenzje moje lub/i Weroniki.
Dla jasności, będziemy podpisywać autorstwo postów i fotek.

Mam nadzieje, że to tylko poszerzy grono naszych odbiorców :)

PS. Wkrótce Niespodzianka 2 - Candy! Nagroda już jest, ale czeka na recenzję :) Dlatego zachęcam do regularnego odwiedzania naszego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde (dobre ;) słowo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...