Translator

Pomocna dłoń :)

Jeśli masz problem z nabyciem / zdobyciem którejś z opisywanych przeze mnnie książek - napisz do mnie maila (archeoexpert@wp.pl). Spróbuję Ci pomóc!

niedziela, 28 sierpnia 2011

Crafting Tilda's Friends - Tone Finnanger

tytuł: Crafting Tilda's Friend
autor: Tone Finnanger
język tekstu: angielski
okładka: miękka
format: 21 x 27,5 cm
liczba stron: 66
wydanie: 2010 David & Charles
ISBN: 978-0-7153-3666-3
Sięgnęłam po tę książkę dziś rano, bo moja Asia wierci mi dziurę w brzuchu, żeby mogła sobie zrobić coś z materiału. Ponieważ ma dopiero 6 lat, stanęło na tym, że to raczej ja zrobię jej coś z materiału. Asia wymyśliła - SŁONIA! I weź człowieku znajdź gdzieś jakiś wykrój słonia!
Wzięłam do ręki Crafting Tilda's Friends, bo może Tone Finnanger już coś wymyśliłam – po co wywarzać otwarte drzwi. Przejrzałyśmy książkę od A do Z i ... NIE MA SŁONIA! Są żaby, króliki, ptaszki, ważki, pszczółki, ślimaczki, budki lęgowe, strachy na wróble, kwiatki, marchewki... ale NIE MA SŁONIA!
Ostatecznie, znów doszłyśmy do kompromisu. Stanęło na tym, że może być kot. Ale jaki? Norweska designerka znalazła dla kota wiele wcieleń:
  • jako przytulanka
  • jako aplikacja (np. na podusi)
  • jako element na kartce (w całości lub tylko głowa)
  • jako wycięta ze sklejki i pomalowana akrylami: zawieszka, stojaczek i in :)
  • jako ozdobny element na np. zadekupażowanej metalowej konewce
uff!
Jak zrobić? Wykroje i szablony są na końcu książki, a opisy, kolorowe fotografie i schematy – w tekście.
Trochę dużo tego... Chyba wybierzemy maskotkę :) I mam nadzieję, że sobie poradzimy :)

Jeśli Wy, lub wasze dzieci będziecie chciały / chcieli zrobić żaby, króliki, ptaszki, ważki, pszczółki, ślimaczki, budki lęgowe, strachy na wróble, kwiatki, marchewki - zajrzyjcie do tej ksiażki. Jeśli słonia - szkoda czasu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde (dobre ;) słowo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...