Translator

Pomocna dłoń :)

Jeśli masz problem z nabyciem / zdobyciem którejś z opisywanych przeze mnnie książek - napisz do mnie maila (archeoexpert@wp.pl). Spróbuję Ci pomóc!

środa, 30 listopada 2011

Creative Doughcraft - Patricia Hughes

Kiedyś już opisywałam na łamach tego bloga publikację dotyczącą lepienia z masy solnej. Niestety, o polskiej publikacji na ten temat nie miałam zbyt wiele dobrego do napisania :( Chciałam Wam jednak przedstawić inną książkę, tym razem anglojęzyczną, która na uwagę zasługuje w znacznym stopniu.


Nie jest to nowość, bo wydanie z którego korzystałam, pochodzi z 1999 roku (dla niektórych to już historia :), ale nigdy nie wiadomo, czy nie wpadnie Wam ona w ręce.

Chciałam zwrócić Waszą uwagę właśnie na nią, ze względu na przyjazny sposób przedstawienia różnych projektów. Pierwsze rozdziały dotyczą (dość tradycyjnie) przepisów na masę solną i zawierają opisy narzędzi i materiałów, które mogą być bardzo pomocne (większość z nich, np. nóż i wałek do ciasta, dostępna jest w każdym domu)
.
I za to m. in. kocham masę solna. Jest tania i dostępna dla każdego. I co najważniejsze - można ją wykorzystać jako fantastyczny pomysł na zabawę dla dzieci. U mnie, gdy tylko zabieram się za lepienie, jak z pod ziemi pojawia się któreś z dzieci i zaczyna lepić ze mną :)) I nie muszę się przejmować, że zgubi, zniszczy, zmarnuje, wybrudzi się... Super :P

Ale wracając do książki... Choć jest w języku angielskim, spokojnie poradzicie sobie z jej odbiorem nawet przy minimalnej znajomości tego języka, bo tekst, pisany w systemie krok-po-kroku, opatrzono duża ilością kolorowych fotografii. Dzięki temu, bez trudu wykonacie zabawne figurki zwierzątek, czy ozdobne wianki do zawieszenia na ścianie. Lepić można z masy w naturalnym kolorze lub, dzięki zabarwieniu farbami, we wszystkich kolorach tęczy :)

A oto kilka projektów z tej publikacji:








Polecam Wszystkim tę zabawę. Niech ta publikacja Was zainspiruje :) A jeśli nie, to zajrzyjcie na mojego bloga www.masosolnie.blogspot.com

tytuł: Creative Doughcraft
autor: Patricia Hughes
wydanie: 1999
okładka: miękka, kolor
środki: kolor
liczba stron: 130
ISBN: 1-86108-122-7
język wydania: angielski
ocena całości: wysoka


aut. tekstu: Igoria
foto: Internet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde (dobre ;) słowo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...