Translator

Pomocna dłoń :)

Jeśli masz problem z nabyciem / zdobyciem którejś z opisywanych przeze mnnie książek - napisz do mnie maila (archeoexpert@wp.pl). Spróbuję Ci pomóc!

czwartek, 30 czerwca 2011

SHIBORI KNITS - GINA WILDE

Dzisiaj coś dla wielbicielek robótek ręcznych, a dokładnie drutów i wełny, ale i dla filcujących :)
Bo miałam w rękach przepiękną książkę:

tytuł: SHIBORI KNITS. The Art of Exquisite Felted Knits
autor: Gina Wilde
okładka: twarda, z obwolutą
format: 22,5 x 28 cm
liczba stron: 132
ISBN: 978-0-307-39354-8
język tekstu: angielski
ocena całości: wysoka

Książka jest cudowna w każdym calu i zasługuje na najwyższe oceny! Tak ładna kraftowa publikacja jeszcze nigdy nie przewinęła się przez moje ręce! Zachwytom może nie być końca, wiec może po kolei opiszę, co mnie w niej urzekło.




 
Już sama jakość wydania jest bardzo wysoka. Piękna, lakierowana, twarda okładka z obwolutą! Już na pierwszy rzut oka widać, że ma się do czynienia z publikacją niebanalną i starannie wydaną. Papier jest kredowy, a całość opatrzono wręcz artystycznymi fotografiami przedstawionych projektów. Oprócz fotek, zamieszczono jeszcze schematy - dwukolorowe - aby ułatwić wykonanie.



 
Projektów też jest sporo - naliczyłam 20, ale są wśród nich projekty łatwe - szale i trudniejsze - swetry długie (a la płaszcze). Jednak mnie po prostu rozbroił projekt chusty do noszenia niemowlaka. Sama w podobnej nosiłam moje dwie córeczki i gorąco polecam ten sposób noszenia, dlatego już za to uwielbiam tę książkę :) Oprócz tego, dla niemowląt / małych dzieci, jest jeszcze projekt sympatycznej czapeczki z uszkami oraz skarpetek.
W oparciu o tę publikacje, łatwo można wykonać: chusty, szale, paski, torebki, swetry, czapki i kapelusze. I pewnie jeszcze o czymś zapomniałam :))
Schemat roboty jest dokładnie opisany.
A jakie piękne dobory kolorów do projektów!
No nie - kończę tego posta, bo zaczyna być nudny :{

Ocena całości: 6/6!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde (dobre ;) słowo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...