Translator

Pomocna dłoń :)

Jeśli masz problem z nabyciem / zdobyciem którejś z opisywanych przeze mnnie książek - napisz do mnie maila (archeoexpert@wp.pl). Spróbuję Ci pomóc!

piątek, 27 maja 2011

"Na początku było słowo..."


Prowadząc bloga Masosolnie / Skład rzeczy ładnych oraz prowadząc mój antykwariat / księgarnię internetową trafiam często na wiele świetnych lub mniej świetnych książek craftowych (polskich i obcojęzycznych).

W normalnej księgarni można sobie taką książkę przejrzeć, zapoznać się ze spisem treści i wogóle... "dotknąć" jej. Z zamawianiem przez internet, sprawa nie jest już taka prosta. Sama często zastanawiam się, czy wydać, często nie małe pieniądze na nową / starą publikację. Dlatego postaram się przedstawić recenzje i podstawowe dane, trochę fotek i spisy treści książek, które trafią w moje ręce. Część z nich będzie można nabyć u mnie (linki na Allegro i do ksiegarni internetowej), część niestety nie, bo będą pochodziły z mojej prywatnej biblioteki. Jeśli będzie Ci zależało na recenzji / informacji o jakimś konkretnym tytule - napisz. Może uda mi się coś wskórać :)

Jeśli zaś prowadzisz wydawnictwo z książkami craftowymi (szydełkowanie, szycie, lepienie i inne szeroko rozumiane rękodzielnicze tworzenie) - chętnie zapoznam się z Twoimi publikacjami i opiszę je :)

A wiec zapraszam do lektury :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde (dobre ;) słowo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...